sobota, 22 lutego 2014

No dobra...

Zawiszam. Tym razem na serio. To takie zawieszenie jakby na pół, bo jak coś napiszę, to dodam. Chciałabym mieć czas na napisanie rozdziałów do przodu. Powodem jest coś, co zaczyna się na S, kończy na A i ma 6 liter. Ciągle nauka, nauka i tylko nauka. W dodatku muszę jeszcze przygotować się do konkursu kuratoryjnego i testu szóstoklasisty -,- Robią nam 1 kwietnia, niezły żart na prima aprilis, nieprawdaż?
W ogóle chciałabym wam podziękować za 10 000 wyświetleń, jesteście wspaniali <3
Oczywiście konkurs na OS nadal trwa i dodam post z wynikami xd
Pod ostatnim postem (konkursem) zauważyłam, że komentuje wiele nowych osób, których nie znałam do tej pory. Nie wiem jak dla was, ale dla mnie był to znak, że niektórym się po prostu nie chce komentować. Wystarczy wstawić jeden znaczek. A ja już wiem, że czytacie. Nie jestem przecież jasnowidzem xD
To na tyle, jeśli dotarłeś do końca tej nudnej wypowiedzi, gratulacje, możesz teraz się na mnie powyżywać w myślach...
Do następnego!
~Elsa

7 komentarzy:

  1. Smutno, ze zawieszasz bloga:( No ale taka prawda. SZKOLA to zlo. Przez nią kazdy jest wykonczony oraz nie ma czasu dla siebie. Ja obecnie mam ferie i jestem z tego szalenie zadowolona o_O Nie bede juz przynudzac, ale dodam, ze zycze Ci szczescia na sprawdzianie szóstoklasisty i mam nadzieje, ze szybko powrocisz do pisania bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoła to masakra!
    Nie cieszę się, że zawieszasz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nikt się nie będzie na tobie wyzywal a na pewno nie ja szkola to okropiensto wiem cos o tym :D i chociaż mi smutno ze zawieszasz i tak codziennie będę sprawdzala twojego bloga i z niecierpliwoscia czekala na next :D
    FRANCESCA

    OdpowiedzUsuń
  4. ;-(
    Szkoła=Gówno x DDD

    ~Liv ;-**

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem z.tobą od początku. po prostu nie chce mi się komentować. tak jak inni jest mi bardzo smutno że zawieszasz wiem co to szkoła i ją też mam się. szostoklasisty i wiem co to znaczy ale i tak codziennie będę wchodzić i patrzyć czy nie ma rozdziału. pozdrawiam :*** .
    ~Kami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. sorry za błędy jestem na telefonie i źle mi się pisze.
      ~Kami

      Usuń
  6. Kocham twój BLOG!!!!!!!!;-)

    OdpowiedzUsuń