czwartek, 17 kwietnia 2014

Dam dam dam........ Konkurs na kolejny rozdział + nagrody dla dziewczyn!

Zasady:
- Lepiej nie uśmiercać nikogo

- Rozdział tak długi, jak chcecie:)
- Bawcie się dobrze!

- Przyślijcie na czas!

Więc tak:

Timing macie do 7 maja (wiem, jestem hojna^^) , a ja w międzyczasie postaram się dodać One Shota ;)
Mam nadzieję, że ktoś napisze.... To tylko jeden rozdział, ale można całkowicie zmienić bieg historii, dodać to, co sobie wyobrażałaś/eś....... To jest dla mnie ogromnie ogromnie ogromnie ważne, aby ktoś napisał.
Myślałam także o tym, żeby ta osoba, która wygra, pomagała mi czasem w pisaniu rozdziałów i dawała pomysły, oczywiście jeśli będzie chciała:)
Jeśli będziecie chcieli przesłać rozdział, napiszcie komentarz pod tym postem........

------------------------------------------
NAGRODY

Dedyki:

Alicja Nadzwyczajna - Szalona












Angie:




















Kolaże:

Angie:
















Alicja Nadzwyczajna - Szalona:




Przepraszam, że tak długo, ale jakoś nie chciało mi się tego pisać xD

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za nagrody bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nic...spróbuję, w sumie mam już pomysł. A gotową pracę wysłać na ....... Nie wiem gdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mojego bloga o Marcesce :
      http://zyjtakjakbyswiedzialconastapijutro.blogspot.com/
      dopiero co zaczęłam :)

      Usuń
    2. Gotową pracę wyślij na: lenagrono@gmail.com
      :)

      Usuń
  3. Mój trzeci komentarz :)
    Może napiszę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Już 7 godzina 17 za cztery
    Gdzie wyniki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki będą dopiero jutro, na wypadek gdyby jeszcze ktoś raczył mi wysłać :) Ok?

      Usuń
    2. Dziś jest jutro...
      Gdzie wyniki???

      Usuń
  5. Kiedy będzie rozdzial? :)

    OdpowiedzUsuń