niedziela, 6 kwietnia 2014

WIELKI POWRÓT ELSY! + Rozdział + LBA + Info

Wielki powrót Elsy!
Tak, wracam do was z nowiutkim rozdziałem ^^
Miłej lektury!!!
**************************









Francesca

- Idę do Ludmiły! - Zawołałam pewnego dnia wychodząc z domu.
- Fran, czekaj! - Krzyknął z góry Marco - Ja też idę!
- Od kiedy się z Ludmiłą przyjaźnisz?
- A kto powiedział, że wybieram się do Ludmiły? Idę do Fede! Gdzie Ludmiła, tam i Fede!
- Yyy... No dobra. - Powiedziałam i uśmiechnęłam się - Ale chyba nie wybierasz się tam w piżamie?
Na te słowa mój chłopak popędził do pokoju się przebrać. Po kilku minutach szliśmy już ścieżką prowadzącą do domu Lu.

Było słonecznie. Drzewa wokół nabierały powoli koloru zieleni. A na niebie nie było ani jednej chmurki. Tak się cieszę, że tu zostałam. Nie zniosłabym rozłąki z tym miejscem. A teraz naprawdę nie może być lepiej. Mieszkam z moim chłopakiem, obok mojej najlepszej przyjaciółki!

Zapukałam do drzwi. Otworzyła mi Lu i przytuliła się do mnie. Wpuściła nas do środka, potem usłyszeliśmy brzęk tłuczonego szkła. Potem wrzask.
- Federico!!!! Coś ty zrobił!!!! - Ludmiła wróciła się do kuchni. - Znowu? Federico pomaga mi w kuchni. - Wytłumaczyła mi.
Udałam się do pomieszczenia i to, co tam zobaczyłam, bardzo mnie rozbawiło. Mianowicie, Fede siedzący na kaflach z dżemem na głowie. Zapomniałam też dodać, że dżem był na całej powierzchni podłogi. W pewnym momencie Marco wpadł do kuchni.
- Jaki dżem? - Spytał i spróbował konfitury ze słoika od Fede. - Aaaaa... Malinowy... Nie lubię!
- No dobra chłopaki. W nagrodę posprzątacie sobie tu na spokojnie. - Powiedziała, ciągnąć mnie do salonu. - A my sobie poplotkujemy.
Przyjaciółka pytała mnie, czy stresuje się przed przedstawieniem. Właśnie, spektakl! Za... Raz, dwa, trzy, cztery... Pięć dni!? O my gosh... Lu poprosiła mnie także , abym zaśpiewała moją piosenkę po włosku. W końcu się zgodziłam.





Gdy skończyłam i odwróciłam się, zobaczyłam Federico udającego, że śpiewa. Natomiast Marco miał niewidzialną gitarę. Jeszcze dzieci...





















Federico

Mieliśmy razem mnóstwo śmiechu. Potem Fran zaproponowała mojej dziewczynie, żeby poszły razem na zakupy. Tylko zakupy i zakupy. Gdy już wyszły w podskokach, razem z Marco zawołałem:
- WOLNA CHATA!!!

Po czym udaliśmy się do mojego kumpla. Zwołaliśmy wszystkich, bo gdy nie ma dziewczyn, musi być wielka impreza! Wyjęliśmy z lodówki Fran wszystko, co potrzebne na balangę. Czyli kanapki, lody, ciasto, pepsi i jeszcze dużo, dużo więcej. Marco wyjął nawet piwo ze swojej tajnej skrytki! Diego zachciało się ćwiczyć swoją rolę, więc w ogóle byliśmy, jak to nazwać... Najedzeni szaleju. Potem wszyscy klapnęliśmy sobie na kanapie i zaczęliśmy oglądać... My little pony! Byliśmy wszyscy mega podjarani jednorożcami (chyba za dużo wypiliśmy xd). Wokół bałagan. Już nie mogę i nie chcę sobie wyobrażać, jaki Marco dostanie ochrzan od Fran. Ale był on jedyny trzeźwy, żeby potem posprzątać. Zadzwonił kolesiowi telefon, a on odebrał.

- Halo? Tak, to ja.

- Co się stało? - W tym momencie pobladł.

Zaniemówił i rozłączył się. Zdążył tylko wydusić:
- Francesca jest w szpitalu.
I wybiegł.

**********************************
 Potrójne LBA!!


Pytania i odpowiedzi:
1. Jak masz na imię?

Lena
2. Ile masz lat?

Dwanaście ^^
3. Psy czy koty?

Oczywiście, że psy!!!
4. Ulubiony zespół?

Zespół? Nie mam ;)
5. Którą porę roku kochasz? 

Zimę, jest tak pięknie. Lód ogarnia cały świat.
6. Ulubione danie?

Krokiety xd
7. Kim chcesz być w przyszłości?

Architektem wnętrz ;)
8. Ukochana piosenka?

Aktualnie, Let it go we wszystkich językach :)
9. Ulubiona postać z Violetty?

Marco xd
10. Ulubiona książka?

Seria CHERUB
11. Ludmiła vs. Violetta.

Ludmiła!


Pytanka i odpowiedzi:
1. Czytasz/będziesz mojego bloga
Na pewno zajrzę ;*2. Jak masz na imię?
Lena3. Ile masz lat
Dwanaście xd
4. Ulubiona piosenka

Let it go
5. Ulubiona piosenkarka

Adele
6. Ulubiony piosenkarz

Dawid Kwiatkowski
7. Ulubiona aktorka

Ariana Grande
8. Ulubiony serial

Sam & Cat ; Violetta
9. Ulubiony kolor

Lodowy niebieski
10. Ulubione zwierzę
Pies
11. Ulubiony sport

Taniec


1. Twoje imię ..... 
Lena2. Czemu zaczęłaś pisać bloga ?
Chciałam się sprawdzić :)3. Co jest twoją inspiracją, kiedy piszesz ?
Ja improwizuję!4. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania ?
Wszystkie wspaniałe blogerki!5. Ulubiony kolor ?
Lodowy niebieski6. Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyczny ?
Pop7.  Co najbardziej w sobie kochasz ?
Że jestem ambitna i nie poddaję się bez walki8. Co najbardziej cenisz u innych ludzi ?
Prawdomówność :)9. Chłopak ma być szczery czy romantyczny ? (nie można wybrać obydwóch )
Szczery10. Jesteś typem sportowca czy mola książkowego ?
To i to xd

*************
NOMINUJĘ:
http://leonettablogtiniverdas.blogspot.com/?m=1

http://dieletta4ever.blogspot.com/?m=1

http://tomas-y-viola.blogspot.com/

http://violetta-moja-historia-viomas.blogspot.com/?m=1

http://quiero-estar-donde-estas-tu.blogspot.com/?m=1

http://quiero-ser-tu-todo.blogspot.com/?m=1

http://kochajmarziwierzjeslimozesz.blogspot.com/

http://marcescastory.blogspot.com/?m=1

http://canta-amore.blogspot.com/

http://francescamojahistoria.blogspot.com/

http://marcesca-moja-historia.blogspot.com/

PYTANIA:
1. Jak masz na imię?
2. Do jakiej szkoły i klasy chodzisz? (SP, gimnazjum....)
3. Ulubiona piosenka
4. Ulubiony film animowany
5. Ulubiona książka
6. Imię twojego zwierzaka
7. Kolor twoich włosów
8. Kolor twoich oczu
9. Ulubiony serial
10. Ludmi, Violetta, czy Francesca?
11. Czytasz/ Będziesz czytać??
*********************************
INFO
Będzie konkurs na rozdział, następny....
I to nie taki zwykły!
Osoba, która go wygra, będzie pomagała mi w prowadzeniu bloga:)
Jeśli oczywiście będzie chciała xd
Niedługo dodam post na ten temat i post z nagrodami za OS ^^

~Elsa


5 komentarzy:

  1. Wróciłaś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Co jest Fran???
    Gratuluję tylu LBA :)
    Czekam na next
    ♥Alicja Nadzwyczajna - Szalona♥
    (Dawniej Viola Castilo)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wróciłaś. :D
    Ciekawe co się stało Fran.:/
    My little pony może dać ich do przedszkola. :D
    Wielka impra musiał być. :)
    Fede z dżemem na głowie. :D
    Czekam na next. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie wróciłaś ^.^
    Jestem mega zaskoczona nominacją ^`^ Dziękuję <3
    Co do rozdziału .. Po prostu boski :-D
    Najlepsi chłopcy XD

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to dobrze ze wrocilas a rozdzial genialny ale az mi serce do gardla podskoczylo na koncowce nie mogę się nexta doczekać
    FRANCESCA

    OdpowiedzUsuń
  5. No hej ! Nareszcie wróciłaś ! <3
    Strasznie za Tobą tęskniłam. Ostatnio wchodzę na twojego bloga tak z przyzwyczajenia wiedząc, że pewnie rozdziału brak, z tu nagle niespodzianka ! Moja kochana Elsa dodała rozdział ! A rozdział jest niesamowicie genialny. Federico z dżemem na głowie. Marcuś nie lubi malinowego ? Ja dżemu o tym smaku wręcz nie nawidzę.
    Moja Fran w szpitalu ? Co jej się stało ?
    Czekam na next ! <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń